Wednesday, October 08, 2008

trasselboll




Det där är jag och min hjärna och sånt just nu. Seriöst. SERIÖST! Till mig själv: Ta dig samman, kvinna! Antingen är det för att jag har den där veckan i månaden, ni vet, askul, eller så är det för att jag är allmänt messed up. Humörsvängningar så det är helt galet, från topp till botten på tre sekunder. Och jag är så lätt att knäcka, minsta grej och jag börjar antingen gråta eller så blir jag arg. Schysst, roligt, INTE! Nu blir jag arg igen. Suck.
Färdigklagat. Idag har varit en berochdalbana-dag. Var ganska glad på matten och pratade med Annika och Emma (och då är man glad för dom är ungefär bäst), sen blev jag trött och konstig. Sen gick jag ner på stan med Annika och åt pizza, köpte Ben&Jerry's och provade konstiga kläder, då blev jag glad igen. Sen gick jag hem och grät. Nu på kvällen har jag kikat på Grey's anatomy och ätit glass och då blev jag lite gladare igen. Nu är jag varm för det eldas ute i vardagsrummet, och jag tror att jag ska gå och lägga mig nu och försöka reda ut trasslet. Imorrn har jag min första sånglektion för terminen, så nu ska jag försöka få ordning på rösten igen. Tjarååå

No comments: