Monday, November 02, 2009

snor

Uääh, jag nyser och snörvlar och hostar och har mig. Jag skyller på både Stockholms - och Västeråssällskap, since det var förkylt hos en del där (jag nämner inga namn, ni vet vilka ni är, säger jag bara).
Det har varit helg i alla fall. I fredags var det chill och sånt hemma hos Jonas, det var trevlans! Igår gick jag och Hanna busellergodis-runda med lillebror ("Men jag tänker inte gå själv! Men jag tänker gå! Men jag tänker inte gå själv! Emma och Hanna får följa med!"), han var en väldigt artig riddare och sa "tack så mycket" varje gång han fick godis av nån granne, det var fint tycker jag (alltså, han var utklädd till en riddare. Liksom). På kvällen var vi på minnesgudstjänst, det var fint, innan vi åkte till farmor och farfar och intog middag.
Och idag har jag träffat Idis och fikat på Rutiga Duken. Väldigt trevligt café det, och fika med en väldigt trevlig tjej. Vi hann gå igenom en massa samtalsämnen, bland annat Anna Anka, svinis, Kines-Andreas, PA-arbete, hur-ska-man-vara-är-man-sig-själv-hur-ska-man-veta-om-man-är-sig-själv och sånt. Effektivt. Trevlans!
Nu borde jag försöka sova bort min förkylning. Men.. näh. Snart kanske.
Det här lovet har bara gått och egentligen har jag ju gjort en hel del. Och funderat en hel del. Som vanligt då.

Som vanligt då.

No comments: