Monday, November 30, 2009

le week-end

Bloggas ska det visst göras också. Och klockan är efter tolv igen, så det kommer stå måndag fast det typ är söndag. Estetdagen i fredags slutade i alla fall trevligt, middag med alla skolans esteter i aulan. Trevlans indeed! Och grattis Jessica till körkortet! Efter estetmiddagen åkte vi hem till mig och fixade och donade lite innan det kom flera folk och festade järnet. Eller ja, järnet och järnet. Men det var också väldigt trevligt! Det är såna dagar och kvällar som jag undrar vad man ska göra om några månader när studenten nalkas och man snart inte får träffa de här människorna varje dag längre. Men så behöver vi inte tänka än! Galen kväll som vanligt, och jag gillare! Pussar och hjärtan!
Igår var jag seg. Jätteseg. Kollade på Hitta Nemo. Kollade på Shrek. Gjorde en stresshanteringsövning (ja minsann, nu ska jag och Annika lära oss att hantera stress och bli ascoola och lugna och samlade. Ingår i psykologi B. Jag hoppas att det funkar). Försökte plugga lite annan psykologi. Gav upp plugget. Pratade med bästa Agnes på telefon. Kollade på Eragon. Tvärslocknade.
Idag var jag först en duktig människa och följde med på adventsgudstjänst, tro det eller ej. Kom hem därifrån runt två och har totalt skrivit hemprov i psykologi i 4,5 timme idag, kanske mer. Är ändå inte klar. Typ det enda som rör sig i min hjärna just nu är psykologitermer. Tack världen för Counting Crows och kaffe!
Avslutade kvällen med julmust och Troja. Det är en lång film. Nu är jag trött och ska sova säng snart.
Jag har så fina vänner. Kolla bara vad snygga dom är!

1 comment:

Yezz said...

Hitta Nemo och Shrek :D