Tuesday, November 10, 2009

typ snö och sånt

Idag har det snöat och vi har burit ved. Jag började tycka synd om veden som först måste bo ute i ett kallt knapptskjulhus och sen brinna upp.
Idag är det ett år sen förresten. Det känns väldigt konstigt. Därav släktmiddag och sånt på Alnö. Jag gillar den släkten.

Igår fick vi se Emil Jensen. Han var väldigt bra och sa smarta saker och spelade och sjöng fina låtar och sa mer bra saker. Allvarligt på ett bra sätt och skämtsamt på ett bra sätt utan att direkt gå över gränsen nån gång. Det är bra, för oftast går folk bara över gränsen när dom försöker vara roliga. Men så var det icke i detta fall!
Idag har jag varit löjligt trött. Jag ville inte gå och lägga mig igår, och när jag väl gjorde det så kunde jag inte sova, så imorse när klockan ringde ville jag verkligen, verkligen inte kliva upp. Men det gjorde jag. Träffade Annika på stan och så åkte vi till Mittuniversitetet och lyssnade på en föreläsning innan vi åkte till skolan och hade workshop med klassen och Emil Jensen. Han sa mer bra saker och jag fick en fin autograf där det står "Till Emma, Emil Jensen" med ett litet hjärta så nu är jag coolast i stan osv. Näh, men han är bra och så.
Som sagt har jag varit löjligt trött idag så nu borde jag ju vara smart tjej och gå och lägga mig i hyfsad tid i alla fall. Tror faktiskt jag ska göra det. Ensemble hela dagen imorrn, chillchill!

(Alltså när jag säger att Emil Jensen är bra och så så menar jag att han är fantastisk. Lyssna ffs!)

No comments: