Sunday, November 22, 2009

lördaaaaag (fast det kommer stå söndag här ovanför eftersom klockan är efter tolv..)

Igår såg jag New Moon med Annika, Emma, Jessica och Sofia. Den var faktiskt riktigt bra. Bättre än boken i alla fall. Och ja, jag tänker vara som alla andra och tycka att han som spelar Jacob har en av dom snyggaste överkropparna jag nånsin sett. Så. Nu är det sagt. Trevligt var det i alla fall!
Idag har det inte hänt nånting. Jag har varit hemma hela dagen, sett Gilbert Grape (det är en fin film) och ätit fisksoppa och stickat och sett på Stolthet och fördom och varit arg. Och så.
Nu sjunger bästa Tingsek ur mina högtalare och jag funderar på hur länge jag ska behöva vara vaken för att bli trött med tanke på att jag vaknade idag av att Hanna kom in i mitt rum och sa "Ehm, klockan är halv ett, ska inte du kliva upp snart?" Jahaja, tänkte jag då och klev upp (efter ett tag).
Jag kan väl roa mig med lite Anders och Måns och kanske Mammas Nya Kille.
Fundera över mitt PA borde jag också göra, och skriva PA-bok.
Jag har ju massor att göra!
Ojoj.

No comments: