Sunday, October 18, 2009

wläwläwläwwläwlwä

Jag borde skärpa mig när det gäller sovning så jag slutar vara som jag är under veckorna, vilket är lika med gråter för allt eller ingenting, är irriterad, skrattar åt fåniga saker, är allmänt som man brukar vara när man inte sover som man ska. Eller så har jag borderline. Nån redovisade om borderline på psykologin i fredags, jag blev nästan rädd när jag märkte hur mycket som stämde in på mig själv tills han sa: "Fast ni behöver inte oroa er, för det här stämmer in på 75% av alla tonåringar och ungdomar ändåså".
Förresten tänker jag strunta i hur jag sover den här veckan för sen är det loooov och MUSE och Stockholm och Västerås och förhoppningsvis Härnösand och wwwwiiiiieeee!
Förresten igen så åt jag en asäcklig sallad igår med Viktorrrr. Trevligt sällskap, mindre trevlig sallad. Sen jobbade jag från halv tre till halv elva. Halv elva, gott folk. En lördagkväll. Men pengar får jag!
Idag har jag varit duktig och tränat, lånat en rullväska av mormor och morfar så jag slipper släpa runt på en bag nästa helg och sen kekade vi middag hos farmor och farfar och jag drack kaffe så jag blev hög och kneeeepp!
Och på lördag ska jag se Muse med Viktor och Annika!
Och på lördag är det Muse!
Och förresten så är det Muse snart!

No comments: