Thursday, October 15, 2009

play the guitar

Wow.
Nu har vi bara en uppgift i skolan kvar innan lovet.
Det är fantastiskt.

Fast jag har inte bara pluggat senaste dagarna. Jag har kollat på Anderas och Måns, upptäckt ny bra musik, funderat, druckit te (och kaffe..), sovit för lite (för det gör jag ju inte annars), tränat (jag är faktiskt duktig och håller igång träningen) och så.
Idag hade vi en jobbig idrottslektion. Intervaller och styrketräning. Hurrahurra. Fast det är ju bra att vi faktiskt gör nåt relativt seriöst på idrotten för en gångs skull. Jag gillar inte Idrott och Hälsa B, nej.
Nu har vi börjat elda på nedervåningen igen! Det är så fint. Okej, det blir typ tusen grader varmt i vardagsrummet och det är i princip omöjligt att sitta där under hela hösten/vintern eftersom det eldas nästan varje dag, men det är så fint ändå (man får öppna altandörren då och då och släppa in lite luft..) och det luktar ved och bra. Alltså, vi har en sån där liten vedspis/kakelugn/whatevergrej. Vi eldar inte nedervåningen. Ju.
Och så finns Andy McKee på spotify nu! Det är också så fint. Jag vet inte om jag ska gråta eller skratta eller lägga mig på golvet och bara lyssna när jag hör hans musik. Det är så bra, så bra.
Nu borde jag sova. Bordeborde!

1 comment:

Hotness said...

Finns det någon som gillar Idrotten?