Saturday, October 10, 2009

girls don't fall in love with fun

Jag har kollat på Grey's anatomy hela kvällen, med undantag från de två timmarna när jag kollade på Brokeback Mountain. Har varit föräldrachaufför ikväll ("Jaaa Emma, nu är det såhär att vi ska på middag ikväll och tänkte slippa ta bilen, och eftersom du nästan alltid får låna bilen så tänkte vi att då kan ju du hämta oss sen") så jag har suttit hemma hela kvällen. Själv. Fast varken Grey's anatomy eller Brokeback Mountain är ju särskilt dåligt (förutom för min överkänslighet, jag tror jag grät konstant under både Grey's och Brokeback).
Nu är det helg. Det jag har inplanerat är typ att städa, plugga och imorrn ska vi fira morfarn som har fyllt år.
Och så tänker jag kolla på "För alla åldrar" på svt play för att det är roligt. Och för att en av dom dära mupparna ser preciiiis ut som Hotlips! xD Roligtroligt.

No comments: