Sunday, October 11, 2009

my heart is blue for you

Jag är så hemskt arg på min cd-spelare som vägrar fungera (ja, kära vänner, ni hörde rätt, cd-spelare). Jag kände för att vara lite retro och faktiskt spela SKIVOR i stället för att bara lyssna på musik på datorn hela tiden (anledning: sjukt mycket bättre ljud i högtalarna som hör till cd-spelaren). Men vill den funka? Nej. Det vill den inte. Den är dödare än bambun jag har på min fönsterbräda.
Annars. Har inte mycket till liv just nu, det är mest plugg och plugg och plugg. Idag har jag läst om sekter i asmånga timmar (typ). Ärligt talat. ÄRLIGT TALAT! Fast jag avbröt läsandet med fika på Södra berget med mamma och Elias, och sen kom allra bästa Jonas och hämtade mig och vi drog till Wayne's och fikade lite mer. Alltid lika trevligt att umgås med honom och få prata om viktigheter och oviktigheter.
Nu har jag ett sekthäfte kvar att läsa. På onsdag har vi seminarium. På onsdag har vi också en gruppredovisning i svenska B om upplysningen. På torsdag ska vi tydligen lämna in/ha seminarium om nåt fånigt ämne i idrott. Ärligt talat. Ät bajs.
Igår firade vi i alla fall morfarn som har fyllt år, sen åkte jag upp till Härnösand och kollade på fotboll hemma hos Aller och fick träffa Amanda, Sandra och en massa annat folk. Det var trävligt och så, mindre trävligt att köra hem mitt i natten. I minusgrader. Med sommardäck. Men det gick ju bra ändå.

No comments: