Friday, October 23, 2009

hösteloooov



Alltså. Nu är de senaste tre veckornas pluggrush över. Nu är det lov. Det är väldigt välkommet och behövligt på alla sätt. På riktigt.
Igår hade vi i alla fall klassiker igen, löpning! Våran klass körde på Ronja Rövardotter-tema, och jag måste säga att vi var vansinnigt snygga och bra och så. Kram och puss till Es3, vi är bra! Sen skulle vi gå fem kilometer, det var mindre kul när man är klädd som rumpnisse och alltså har typ fyra tröjor på sig. Meeen ändå!
Och idag hade vi alltså psykologiredovisning. Sista rycket innan lovet. Sen kom mammaaa och hämtade mig och så åkte vi och keeekade lunch, innan jag åkte hem packade och donade eftersom jag åker till Stockholm imorrn. Och vaaad ska jag göra i Stockholm? Jag ska kolla på MUSE med Annika och Viktor!!!! HAHA! Och sen ska jag träffa Agnes och Alex och göra av med en massa pengar i hufvudstaden innan vi drar till Västerås och där blir det nog chill och så. Göragött osv!
Nu borde jag nog sova säng. Har en 3,5 timmes lång tågresa att se fram emot imorrn. Meeen det gör ingenting, jag tänker lyssna på musik, läsa Nemi, äta naturgodis och.. ja, förmodligen bli uttråkad efter ca en timme, men så kan det vara ibland!

No comments: