Thursday, October 08, 2009

speedway

Jag gillar att typ det enda som står i klassisarnas bloggar just nu är "ÅÅÅÅÅÅH vi har så mycket i skolan nu och vi hinner ingenting och hur kan dom lägga alla uppgifter och prov och arbeten på samma veckor och VAD ÄR DET HÄR EGENTLIGEN!?" Fast egentligen gillar jag det inte att dugg. Det är jobbigt att ha mycket i skolan. Men jag har faktiskt lyckats bli nästan klar med tre grejer, så nu är det bara.. resten kvar. Suck.
Jag ogick i skolan idag. Jag vaknade med världens halsont (det kändes typ som att jag hade tusen nålar precis i svalget, mindre trevligt) så jag kände att nä, jag vill inte. Så jag var hemma och grät till Grey's anatomy, gjorde argumentationsuppgiften i svenskan, promenerade i skogen och drack kaffe i stället. Jag gråter jämt till Grey's anatomy. Nästan jämt. Igår var det förresten en av dom finaste scenerna i Grey's anatomy ever. Typ topp tre!
Imorrn har vi eget arbete så vi tänkte ta sovmorgon. Chillchill. Sen är det helg. Jag har noll inplanerat som det ser ut nu. Typ plugga. Kul.
OCH FÖRRESTEN! ARMBÅGAR MAN NÅN MED SIN SYLVASSA PUBERTETSPOJKEARMBÅGE SÅ BER MAN OM URSÄKT! Även om den man armbågar är liten och råkade gå i vägen för den sylvassa armbågen som kom flygande genom luften. FÖR DET GJORDE ONT!
Ettorna och tvåorna har ingen som helst respekt för oss. Ingen alls. Vad är det med dagens ungdomar? Det är INTE OK att åka sparkcykel i 110 km/h genom korridorerna som är smalare än spaghetti. Det är inte heller ok att pressa ihop sig tre i rad och gå 0,5 km/h i korridorerna som är smalare än spaghetti när det kommer folk bakom som har bråttom till diverse lektioner.
Inte ok.

4 comments:

Ida Nordung said...

jag gråter också till grey's hela tiden nu. istället för att sova... smarta jag.

Och alltså du måste kolla in barnprogrammet "för alla åldrar" på svtplay om du inte redan gjort det. ååååååååååååå roligt.

Vikke said...

Vi dödar småbarnen :D:D

Yezz said...

Vilken GA scen syftar du på?

I hate the stupid kidz, we must kill them!!!

Timide said...

Ida: Man kan inte annat än gråta till Grey's. Ojojoj. Och nej, det har jag inte sett, ska kollas upp!!

Viktor: Nej.. Men vi kan förtrycka dom lite! :D

Jessica: Scenen där Karev skriker åt Izzie att han är rädd för allt och typ inte vågar röra henne. Det var så fint!