Tuesday, July 07, 2009

I say no

ÅH JAG ÄR SÅ LESS PÅ ATT JOBBA NUUUU!!!!! Just nu känns 8 jobbdagar som alldeles för mycket, och då räknar jag inte med helgen, för då jobba jag ju inte.. Ehe. Men det ska nog gå. Jag får väl vara hur less som helst, tiden går ju ändå liksom. Idag regnade det, jag hade alldeles för stora regnkläder och såg ut som typ skogsmulle, men det var ändå trevligt på nåt sätt, att höra smattret på luvan och vara alldeles täckt av regnklädsel. Plus att det blev så lerigt att jag i princip slapp jobba efter klockan två ^^
Ikväll ska det drickas milkshake och tittas på Morden i Midsomer, as always, med päronen och lillebror, systeryster lever ett liv i sus och dus (= jobbar inte) och umgås med andra.
Jag känner att jag är i starkt behov av en IdaochAndreasdag/kväll nu. Det var ett tag sen.
Och så blir jag lite ledsen i ögat när jag tänker på att jag inte är på Hultsfred. Fast det kanske är lika bra egentligen, jag behöver ju spara pengar, om man ska vara förnuftig. Men det kan vara så väldigt tråkigt att vara förnuftig.
Tjarååå

No comments: