Saturday, July 18, 2009

ett 1500-meters lopp

Hihihi, igår slutade jag jobba! :D :D :D Askalas, nu är det bara att vänta på att pengarna ska rulla in eftersom jag är på gränsen till att vara väldigt pank just nu, det är tärt. Men jag har slutat jobbaaaa ändåååå! xD
Ehe. Ja, det är fint. I alla fall. Igår kväll åkte jag upp till Härnösand och träffade folk som jag inte har träffat på väääldigt länge. Jag, Amanda, Micke, Johan, Ante, Erik, Victor och Linda grillade hos Johan, det var najssss, dock var jag aptrött och säckade ihop runt elva och orkade inte delta särskilt entusiastiskt i några samtal efter det. Men det var trevligt ändå. Sov hos Amanda, vi pratade en massa, det var också najs och prat behövs ibland. Chillarns!
Idag släppte jag av Amanda och Micke vid Mickes stuga innan jag bilade hemåt. Hann vara hemma i typ tio minuter innan vi skulle iväg till Västanåfallet, och alltså, vattenfall är tuffa. Tycker jag.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men jag tror inte att jag orkar göra nåt annat än typ.. kolla på film. Eller nåt.
Nu tycker jag att Viktor ska komma hemmm från Irland också!
Tjarååå

No comments: