Thursday, July 16, 2009

people never do

Alltså. Imorrn slutar jag jobba. Det är fantastiskt. Faktiskt så har dom senaste tre veckorna gått ganska snabbt, om man jämför med första två veckorna.. Askalas är det i alla fall! Sen på kvällen är det grillning hos Johan som gäller med större delen av gamla bajskottegänget, det känns fint. Dock kommer väl jag vara aptrött typ tio på kvällen, men då är det bara att kämpa på för att hålla sig vaken, för nu har jag fem veckor på mig att ta igen en massa sömn.
Veckan har väl flutit på (flytit? :s), jobbet och så. I tisdags bilade jag och Andreas upp till Härnta och träffade Ida, det var väldigt trevligt och behövligt som vanligt, och vi åt världens godaste muffins och pratade om viktiga och mindre viktiga saker. Ida och Andreas är viktiga.
Igår blev det Biteline och Harry Potter med Emma, det var också trevligt. Och så träffade vi Dario! :D Jag tycker nog att det är den bästa filmen hittills, trots att den inte följde boken riktigt som den borde ha gjort.
Igår hade jag och Viktor varit tillsammans i fyra månader också. Det är ganska fint, men jag kunde inte pussa nåt på honom eftersom han fortfarande är på Irland. Bläh.
Och idag har jag jobbat, ikväll tror jag att jag ska kika lite på Grey's anatomy och sova, jag har sovit alldeles för lite den här veckan (dom här fem veckorna..). Men så kan det vara ibland!
Tjarååå

No comments: