Friday, July 10, 2009

rainy rainy day

Såja, nu är det bara en veckas sommarjobb kvar, bara fem dagar egentligen eftersom jag inte jobbar i helgen. Askalas! Dock har det inte varit särskilt trevligt alls att rensa ogräs senaste dagarna i spöregnet, men idag fick jag vara inne och hjälpa till och städa istället xD Det var i och för sig inte heller särskilt kul, men jag slapp vara ute, blev tillräckligt dyngsur från kl sju till nio när jag faktiskt rensade ogräs (typ..). Snäll dotter var jag också och tog hem blommor till mina päron som har fått för sig att dom ska börja bry sig om hur våran trädgård ser ut.
Annars är det inte så mycket alls på gång. Nästan alla, utom några få, är på vift på diverse ställen och det finns ändå inte så mycket att göra när det bara regnar och är kallt och man jobbar. I helgen tror jag inte heller att det är nånting på gång, ikväll ska jag typ sova och ta igen den här veckans sömnbrist så gott det går, sen ska jag ta itu med nästa vecka och sen är det inget mer jobb att ta itu med på ett tag! Plus att jag fick beröm av både arbetsledaren och dom jag jobbar med idag för att jag jobbar bra så jag tycker att jag kan ta det rätt lugnt nästa vecka, ehe.. ^^
Jag har asont i ena käken (eller man kanske bara har en käke, i så fall har jag asont i halva käken eller ena sidan av käken eller nåt) och den knakar och knäcker mer än vanligt. Det är jobbigt.
Tjarååå

No comments: