Sunday, July 12, 2009

yellow

Imorrn börjar min sista sommarjobbsvecka, sen har jag sommarloooov! Så nu är det bara att jobba av dom här fem dagarna utan att tänka så mycket så är det snart fredag. Askalaaaass!
Helgen har varit alldeles lugn och sansad, film i fredags, middag hos farmor och farfar igår och fika hos mormor och morfar idag. Men såna helger behövs också ibland, även om jag är vansinnigt uttråkad nu x] Nu har jag kollat på Grey's anatomy och käkat Ben&Jerry's, jag kände att jag både behövde och faktiskt förtjänade det eftersom jag har jobbat i fyra, snart fem veckor! Plus att det är sommar och då ska man göra det man känner för.
Nu borde jag snart dejta kudden om jag ska palla en till jobbvecka, men jag har inte brytt mig särskilt mycket om att ha vettiga sovtider senaste fyra veckorna så varför skulle jag börja ha det nu, egentligen.
Tjarååå

No comments: