Sunday, July 05, 2009

söndag, systerfödelsedag, tristess

Alltså, min sovrytm är ju helt åt skogen. Sover i princip ingenting på vardagarna, orka bry sig om att man jobbar liksom? Fredag till lördag sov jag tolv timmar, typ det bästa, och inatt sov jag typ.. 5,5 timme? Hur går det ihop? Man sover inte lika lite som man gör på en vardag när det är helg, skärpning! Hur som helst, jag är trött.
Idag fyller systeryster 15! Jag har städat och så har det varit en massa släkt här, men nu har jag säckat ihop totalt. Tristess och Anna Ternheim och sånt. Jag försöker läsa Twilight-böckerna, man får ju inte vara efter, men man blir ju som less på att läsa efter ett tag. Är inne på tredje boken nu, måste säga att dom är rätt sega på sina ställen. Menmen.
Ikväll vet jag inte vad som händer, beror på hur seg jag är x] Nån film kanske, eller så. Imorrn är det jobb igen.. Men bara 10 jobbdagar kvar nu, och sista jobbvecka räknas knappt för då gör man typ ingenting, bara väntar på fredagen (gör man i och för sig dom andra veckorna också, men det är ju en annan sak när man vet att man inte ska jobba igen måndagen efter..)
Jag borde göra nåt vettigt, men jag orkar inte. Jag saknar Viktor.
Tjarååå

No comments: