Thursday, July 30, 2009

breathe in breathe out

Men det är inte så lätt alla gånger.
Nu är jag hemma i alla fall. Saker jag har gjort sen i söndags:
- Gråtit
- Åkt husbil
- Förundrats över hur vissa människor faktiskt gillar att campa på offentliga campingar
- Varit i Norge i ca fyra minuter
- Varit i Sverige och Norge samtidigt
- Sett ett jäääättestort vattenfall
- Suttit på en sten och tänkt och tänkt och tänkt
- Suttit i en husbil och tänkt och tänkt och tänkt
- Hoppats, slutat hoppas, hoppats, slutat hoppats osv
- Lyckats tvinga i mig en halv surströmming (vuxenpoäng. Men det var inget vidare)
- Insett vilken bra familj jag har

Igår kom vi hem. Och vi fick prata ut. Det kändes bra. Nu ska jag fixa det här. Men jag behöver nog lite tid.
Igårkväll gick jag en promenad med mamma, och jag pratade och pratade och mamma försökte hitta svar. Sen satt vi i mitt rum och jag pratade ännu mer. Mamma är bäst.

det blir bättre sen
Ja. Det ska det bli.

1 comment:

Emma said...

Jag måste säga att du är stark :) det tog lång tid innan jag sa att jag skulle klara det. Men om du någon gång känner att du inte klarar det så finns vi här <3