Thursday, January 15, 2009

arbetslöshet och sånt

Inget historiaprov imorrn *jublar och hoppar upp och ner*! Dock en samhällsuppgift som ska redovisas muntligt och lämnas in skriftligt och jag har knappt ens börjat. Men den ska inte lämnas in förrän imorrn eftermiddag, så man får väl använda lunchen, eller nåt. Tror i och för sig inte att det här påverkar betyget särskilt mycket eftersom de i princip redan är satta, men man kan ju försöka i alla fall.
Så snart är den här provveckan avklarad! Nationella i matte i onsdags gick faktiskt ganska bra, eller det kändes i alla fall rätt okej. Och nu behöver jag typ aldrig räkna matte mer, i alla fall inte så att det blir betygsatt och att man har värsta pressen på sig (om jag inte blir galen när jag ska söka vidare efter gymnasiet och väljer typ.. nånting mer hysteriskt mycket matte, men det tänker jag nog inte göra). Seminariet i ensemblen idag gick också bra, så nu är det bara den där uppgiften kvar som ska vara klar den här veckan. Jag antar att vi har historiaprovet nästa vecka, men det tar vi då!
Idag var jag på askalashumör hela dagen ända tills vi hade slutat, då blev jag sjukt opepp på det mesta och att vi hade en uppgift i samhälle att göra gjorde inte det bättre. Kul att humöret kan vända på en sekund av typ ingenting (hej hormoner, eller vadå?). Men nu är jag lite mer pepp igen, och imorrn ska jag och Andreas upp till Härnta och gå på bio, äntligen ska Twilight ses! Så det blir nog bra det!
Menmen, nu borde jag nog försöka jobba lite samhälle i alla fall (yeah right). Ikväll tror jag nog att det blir nåt avsnitt av Grey's anatomy, känner att jag behöver det ^^ Tjaråååå

No comments: