Sunday, January 11, 2009

a walk on the wild side

Jag gillar att min blogg har börjat leva sitt eget liv igen, så att den tar bort vissa saker jag skriver och ändrar storleken på texten och lite sånt. Astrevligt, verkligen. NOT!
Any waaay, helgen har varit ganska intensiv men trevlig. I fredags var det fest hos Jonas, jag velade länge och väl (inte för att jag är en sån som brukar vela, men det händer ibland ^^) om jag skulle åka dit, men till slut bestämde jag mig för att åka dit en stund. Lagom mycket folk och så, jag tycker att det var en lyckad och trevlig fest! Jag fick skjuts hem av Thomas pappa, väldigt snällt tycker jag!
I lördags mådde jag inte helt bra när jag vaknade, om man säger så, så det tog lite tid innan jag kunde kämpa mig upp för att äta frukost. Gjorde i ordning mig och satte mig på bussen till Härnta, där jag träffade Marielle och åkte hem till henne! Vi satt och pratade ett tag innan vi börja fixa, och sen kom Amanda, Moa, Helena och Emma dit! Vi drack välkomstdrinkar, käkade halvt tacos, typ glass, spelade Alias, kollade på film osv. Sen följde jag med Amanda hem till henne, det var meningen att vi skulle kolla på National Treasure 2 men jag sov mig igenom i princip hela filmen, så det var inte så lyckat.
Åkte hem ganska tidigt idag och nu sitter jag här. Farmor och farfar och min kusin är här just nu, så jag ska väl vara lite social, annars vet jag inte hur den här dagen kommer se ut. Imorrn har jag körlektion igen, förhoppningsvis går det bra!
Tjaråååå


No comments: