Friday, January 23, 2009

don't I treat you like you want

Nu tänkte jag ju uppdatera, men jag har egentligen ingenting att uppdatera om eftersom jag sen i onsdags bara har legat i soffan i princip hela dagarna med 39-40 graders feber och hostat som en gnu. Influensa, hej! Så jag har knarkat ipren, ätit apelsiner och typ.. kollat på tv. Idag mådde jag lite bättre, men jag orkade ändå inte göra nåt vettigt så jag kollade på Grey's anatomy istället ^^ Sen pluggade jag körkortsteori, för omväxlingens skull. Suck.
Det är öppet hus på skolan imorrn, vet inte om jag kommer kunna vara med på det, beror på. Men på måndag borde jag vara back on track igen!
I måndags drog mördarleken igång på skolan också! Alla får en person (som är med i leken) som dom ska mörda på något sätt, den här veckan skulle man använda något av plast som man hade med sig, t ex busskort eller nåt. Okej, mörda låter lite hemskt, det är inte så farligt som det verkar. Jag har lyckats med en person än så länge, men jag kan ju skylla på att jag har varit hemma i tre dagar. Men nu har jag verkligen ingen koll alls på vilka som är kvar i leken. Det här leder i alla fall till att alla blir paranoida, och i tisdags vågade typ ingen gå själv i korridorerna (det finns regler för vittnen) och folk sprang mellan rummen xD
I tisdags var det teater också, en väldigt onödig lektion måste jag säga, vi gjorde en enda scen på två timmar och den blev väl inte helt bra heller, tror jag. Ska vi fortsätta i den här takten kommer det nog bli lite panik om ett tag tror jag.
Wellwell, tjaråååå

No comments: