Monday, January 12, 2009

mähänä

Nu är det faktiskt lite synd om oss (och alla som kallar estet ett slappt program kan ju ta sig nånstans). Vi har matteprov på onsdag, historiaprov på fredag, och dessutom har musikarna seminarium i ensemblen på torsdag. Sen har jag körkortsteori också, som jag måste börja tokplugga nu. Jag oooorkar inteeee. Matten känns verkligen astung! Jag kommer inte ihåg nånting av kursen, vilket betyder att jag måste sitta hela eftermiddagen och kvällen imorrn och läsa igenom boken och plugga, men jag måste gå på teatern också eftersom vi ska få vårat manus imorrn, och BLÄH! Pallapallapallapallaaaaa.

Idag var det måndag. Jag hade körlektion imorse, det gick ganska bra, sen hade vi ensemble på eftermiddagen. Sen jag kom hem har jag varit lite duktig och läst ganska mycket körkortsteori, och gjort typ.. två mattetal. Yey.

Det var väl ungefär vad jag hade att säga.
Tjaråååå

No comments: