Sunday, January 18, 2009

MUSE

Söndaaaag och jag har asbra Muse i högtalarna! Men jag tänker inte klaga på att det är skola imorrn, för vi har återläsningsdag, och eftersom jag tog med mig historiaboken hem så kan jag plugga till provet hemma, så jag behöver inte åka till skolan imorrn, wähääääää! Frågan är ju hur mycket plugg det kommer bli.. Eller plugga kommer jag att göra, jag är faktiskt jätteduktig och pluggar körkortsteori som ett as! Men historian kanske råkar bli "glömd". Jag får väl ta mig i kragen, helt enkelt.

Helgen har varit bra! I fredags fick jag äntligen se Twilight med Ida och Andreas, askalasbra film ju! :D Sen var vi hemma hos Ida och pratade och var lite nostalgiska, drack te och var trötta.
I lördags vaknade vi faktiskt ganska tidigt (typ.. kvart i tio ^^), åt frukost, Andreas åkte iväg men jag var kvar ett tag till. Sen fick vi skjuts in till stan, bussen var seeen så jag stod och frös i typ 25 minuter. Pluggade lite körkortsteori, sen åkte vi till farmor och farfar och käkade middag (känns som att vi är där rätt ofta) och jag körde biiil.
Idag har vi fikat hos mormor och morfar, jag har kört mer bil och övat parkering, sen hade jag teater. Vi har fått manus nu, men utan repliker, så vi ska lyckas improvisera fram alla repliker och lära oss dom innan premiären i slutet av mars, yey. Men det ska nog gå.
Och nu sitter jag här. Jag tror att jag ska försöka göra ett körkortstest på internet, sen blir det väl nån film eller nåt. Tjarååå

1 comment:

Ida Nordung said...

Shit, var den så sen? Det var ju dumt att du fick stå där och frysa själv. Menmen, du kom ju hem i alla fall:)