Thursday, January 08, 2009

så mycket mer

Jag har varit askalasdålig på att blogga under lovet. Jag har varit ganska askalasdålig på att sitta vid datorn överhuvudtaget, men jag har verkligen inte haft nån ork eller lust att sitta här och glo. Vilket är bra i och för sig, men man halkar ju efter lite. ^^
Nu har jag mysiga Bo Kaspers Orkester i högtalarna, kände att jag behövde det. Min hjärna är typ mos och jag har asont i huvudet, plus att jag är trött som en gnu. De här första två dagarna i skolan har tärt på mig xD Eller så beror det på att jag inte har sovit nånting. Så kan det ju också vara.
Any waaay, sen sist jag bloggade har jag haft en mysig tjejkväll med Anna och Emma :D Vi kollade på film, spelade kort, käkade pizza, pratade och så. Trevligt vare :D Och så har jag varit på trettonaftonsmiddag hos Bränströms och umgåtts med Ida och Andreas. Och varit på trettondagsfika hos Ida. Och ätit middag hos farmor och farfar och träffat min farbror, hans fru och min kusin.
Och igår började skolan. Hade matte på förmiddagen, räknade fyra tal, måste vara rekord nästan. Sen hade vi idrott, vi trodde att det var yoga men det var fotboll son gällde, och på grund av skobrist och orkbrist så åkte jag till Birsta med Emma och Kibe istället (Jessica också, fast hon åkte hem ganska direkt). Emma köpte jeans och vi satt på McDonalds i typ 1,5 timme. Sen följde de med hit och så hade vi tjejsnack xD Spelade kort och drack massor med trocadero gjorde vi också ^^ Det var också trevligt :D <3
Idag var det matteprov, det gick ungefär så dåligt som det kan gå. Verkligen kasst. Sen hade jag körlektion, det gick ganska bra. De sa att jag nog borde boka uppkörning och teoriprov nu så jag får göra det så fort som möjligt när jag har fyllt 18, vilket känns bra :D Så nu får jag asplugga körkortsteori!
Näh, nu ska jag kolla på ett avsnitt av Grey's anatomy och äta choklaaad, sen ska jag nog gå och lägga mig eftersom jag är hur trött som helst. Tjaråååå

No comments: