Monday, February 01, 2010

fake plastic trees

Jag är fruktansvärt trött på vintern nu. Och kylan. Och SNÖN! Såg precis en bild som måste ha varit tagen under vårvintern, sådär så att det är lite snö kvar men ändå varmt och sol. Så vill jag ha. NU.
Men jag vill egentligen inte att tiden ska gå snabbare heller. Studentångesten och framtidsångesten växer. Hjälp, ungefär. Och snart fyller jag nitton. Sen är det sportlov, sen är det påsk, sen är det typ student. Så är vårterminen, den bara springer förbi. Alltid. Höstterminen är en dimma och vårterminen springer.
Idag var jag duktig och spelade in ännu en låt till projektarbetet. Det går framåt i alla fall. Viktor lekte producent (vilket betyder att han tryckte på "spela in" och "stopp".. :D).
Nu tänker jag dricka te och kolla på.. nåt bra.

1 comment:

Ida Nordung said...

JAG VILL OCKSÅ HA VÅR!
NU!
NU!
NU!
NUUUU!