Wednesday, February 17, 2010

repeaterbeater

Jag har en ond känsla på gång i halsen. Och ont i huvudet. Jag hoppas att inget av det bestämmer sig för att utvecklas vidare hos mig. Dessutom har lillebror magsjuka igen.

Idag hoppade jag av kvartersteatern. Det känns lite konstigt och halvdåligt men ändå bra för jag hade verkligen inte tid och knappt nån lust att vara med där längre. Annars har jag inte gjort nåt vettigt alls idag. Vaknade hos Viktor, åt en halv semla, fick skjuts in till stan, Viktor var här ett tag. Jag har försökt plugga lite nutida konst, ska väl fortsätta med det snart. Och filosofi. Sen tror jag det blir Grey's anatomy (eftersom jag fick femte säsongen av mormor och morfar när jag fyllde år :D) och te.
Jag har upptäckt en massa ny bra musik senaste dagarna. Det är så braaa. Musik alltså.

No comments: