Wednesday, February 03, 2010

massive attack

Jag sträckte nyss på mig och jag tror jag bröt halsen. Det gjorde ont.
Plus att mitt hår är trassligare och mer trolligt än nånsin förr. Jag fattar inte vad som har hänt med det!? (kaaan det ha något att göra med att jag typ aldrig borstar det längre? Ja det kan det kanske. Kanske sa jag).
Plus att jag har haft jätteont i vänstra armen senaste dagarna. Det känns typ som att jag har knäckt en massa små ben i fingrarna, sen några i handen, några i underarmen och några i axeln (fast kanske inte riktigt så ont). Funderar på om det är min stört dåliga hållning som tar ut sin rätt eller nåt.

Idag tog jag sovmorgon för jag orkade inte ha pianolektion. Sen repade jag teater med Thomas och Lisa, skrek lite åt Thomas och han skrek lite åt mig (fast egentligen var det Tjejen som skrek åt Killen och vise versa), hade lite PA-seminarium som inte gav nånting och åkte hem igen. Det snöar idag. Igen. Jag blir tokig.
Ikväll har jag teater som jag inte vill gå på. Och så måste jag skriva klart uppgiften i nutida konst.

2 comments:

Annika said...

håret betyder att du har för mkt sex och att du har ont i armen/handen är för att du har för mkt sex. Emma vad har vi sagt om det där med att man ska trappa uppåt inte köra fullt ut på direkten!:)

Marielle Elva said...

Måste träffa dig snart ju... längtade ner, bort och till dig när jag läste din blogg... men vi bestämmer något snart så =)