Tuesday, February 02, 2010

so come on

Det har inte blivit vår än.
Jag blir lite besviken.
Dessutom drömde jag inatt att det var vår.

Men himlen fortsätter kräkas snö över oss. Fast jag har varit ganska glad idag ändå. Innan skolan fick jag träffa Moa som råkade vara i stan, vi strosade runt lite, åt lunch och pratade ikapp oss en massa, det var en massa trevlans! Sen hade vi kortislektion i arrangemang och komposition, gjorde lite eget arbete och sen åkte jag hemåt igen. Har kollat på skolor idag, lite intagsprov och ansökningar och sånt. Shitsherlock.
Och så har jag kollat festivaler. Jag är sjuukt pepp på att åka på Peace&Love (på, till?). Sjukt pepp. Ska bara försöka få med mig rätt folk. Och fixa pengar. Och försöka få ett sommarjobb som innebär att jag kan vara ledig den veckan (försöka få ett sommarjobb överhuvudtaget..) Sjukt pepp ändåååå!!
Snart ska jag äta kakor och kanske kolla på nån snäll film med lillasyster.

1 comment:

Anonymous said...

lart mycket