Saturday, February 20, 2010

cleaning out

Jag såg precis en sorglig film, Allt för min syster. Nu är jag sådär fint halvröd i ögonen och både låter och ser ut som att jag är sjukt förkyld, men nä. Jag är bara känsligt lagd.
Idag har jag varit asambitiös och städat ur mitt skrivbord. Jag förstår inte hur så mycket kan få plats i tre lådor. Mitt golv var helt täckt, och då menar jag täckt, av saker och jag har fyllt minst en icakasse med skräp. Hittade bland annat runt tio kondomer, en ballong med sand (som det i och för sig var hål i så 75% av sanden låg utspritt i lådan) och ett tomt CD-fodral. Fantastiskt. Men nu är det fint och ordning! Får se hur länge det håller, men till mitt försvar kan jag faktiskt säga att jag inte har rensat dom där lådorna sen jag köpte skrivbordet vilket var när vi flyttade hit, alltså hösten 2007.
Jag har inte skrivit nån filosofi alls. Inte ens antydan till filosofi har jag skrivit. Inte ens ett litet uns filosofi har jag skrivit. Smart.
Jag fick en väldigt lust att dygna idag. Senast var under vårat fantastiska Harry Potter-maraton när vi höll ut till sju nånting. Jag gillar när man är så trött att man inte ens vet vad man heter men det gör ingenting för alla andra är lika trötta. Chill. Ska försöka få med folk på nåt maraton framöver.

No comments: