Friday, February 05, 2010

we both matter, don't we

Igår skottade jag. Det var tungt för nu har plusgraderna (eller i alla fall dom måttliga minusgraderna) bestämt sig för att komma hit men snön fortsätter likväl falla vilket leder till tung snö. Tung! Jag har ont i axlarna. Men det har jag väl jämt.
Annars är jag sjukt seg och trött. Försöker samla energi till att städa men det går inte så bra, antingen hittar jag en massa saker som jag blir mer intresserad av eller så blir jag sittande och gör ingenting. Men lite har jag fått gjort i alla fall. Typ.. plockat upp en massa kläder från golvet. Och så.
Igår köpte jag kläder. I Birsta. Två tröjor och ett par strumpbyxor. Det var trevligt, jag gillar att köpa kläder. Dock har jag varit arg hela dagen idag för att jag glömde dra mitt H&M Clubkort. Alltså asarg.
Jag vill sova så jag kan peppa imorrn för då blir det fessst!
Men jag måste städa.
Bleh.
Annars är läget bra och jag har haft Placebo - Running up that hill på repeat sen jag kom hem från skolan ungefär. Chillll.

No comments: