Monday, February 08, 2010

you know I'm a little lost

Jag har haft en trevlig helg.
I lördags städade och donade jag hela förmiddagen och kände mig sjukt duktig när jag dansade runt i huset med dammsugaren och bra musik på hög volym (kan ju tilläggas att vårat vardagsrum INTE är enkelt att dammsuga, och det går INTE fort, så jag har all rätt i världen att känna mig duktig :D). Sen kom Viktor och vi kekade mat och så fixade jag mig själv så jag såg respektabel ut till kvällen. Folk ramlade in vid åtta och det var trevligt som vanligt, trots att jag inte mådde helt bra ett tag. Men jag tycker det var en bra kväll ändå!
Igår var en segisdag, vi städade undan lite, åt thaimat och typ sov. Sen åkte vi hem till Viktor och segade lite till, klädde på oss en massa kläder och gick ut på en vinterpromenad (fick för oss att ge oss ut i snön. Den gick till midjan) och sen kollade vi på How I Met Your Mother.
Idag har jag försökt ta itu med lite PA. Det går ju framåt, men det går segt.
Annars är läget chill och bra, förutom framtidspanik och andra saker som fortfarade känns mer än jag skulle vilja att det kändes. Det vrider om ibland. Men det är bra ändå.

No comments: