Friday, December 05, 2008

and you don't even care

Ganska slapp dag i skolan, hade föreläsning på historian på förmiddagen med nån lärarpraktikant. Förutom att han snackade lite väl snabbt så var det rätt chill. Jag, Emma och Linnéa sjöng O helga natt med Jonas pianokomp tills Jessica fick nog (men lite vackert var det nog.. kanske inte xD) och sen fortsatte föreläsningen.
Fick det glädjande beskedet att vi inte hade nån samhällskunskap på eftermiddagen utan att vi skulle göra några uppgifter och läsa i boken istället. Det struntade vi i, jag, Emma, Kibe, Anna, Kristine och Linnéa spelade kort i stället. Sen tog jag bussen ner till stan med Kristine, köpte en otroligt näringsrik lunch bestående av nudlar och choklad och åkte hem. Har fixat i ordning mig lite och nu sitter jag och väntar på att vi ska äta middag så jag kan bege mig till Jonas där det är mys och fest som gäller ikväll! Det blir nog bra det, hoppas jag :D

Så läget är rätt bra nu, förutom att jag har blivit överkänslig igen. Eller paranoid, eller vad man ska kalla det. Jag tar åt mig av allt folk säger och blir ledsen eller arg för minsta lilla. Jag försöker att inte vara sån, jag försöker att inte ta åt mig hela tiden, men det går inte ändå. Fett drygt, jag blir sjukt less på mig själv.
Menmen, nu ska jag inte tänka på det, jag har en fredagskväll att se fram emot! Tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

Jg vill inte vara elak men de var inte vackert, men kul :)