Saturday, December 06, 2008

gotta figure this out

Förutom att jag är ungefär hur trött som helst efter ca 4-5 timmars sömn och att jag har en irriterande huvudvärk som kommer och går så är det rätt chill. Igårkväll var mysigt och bra, trots några mindre bra saker som ändå verkade lösa sig. Jag åkte till Jonas runt halv åtta nånting, och när Idol hade börjat ramlade Anna, Kibe och Annika också in efter ett tag. Runt nio kom resten, tror att vi var mer än 15 pers när det var som mest, vilket ledde till att det blev ganska trångt i lägenheten, men det var najs ändå! Dåliga kommentarer och citat, bästa människorna och vin sammanfattar väl kvällen. Och ärlighet, inte helt förvånande.
Runt tolv började folk droppa av tills det bara var jag, Jonas, Annika, Emma, Anna, Anna och Kibe kvar. Jag, samhälle-Anna, Jonas och Annika satt i köket och pratade tills typ kvart över tre-halv fyra innan Anna åkte hem och vi andra gick och lade oss. Vi sov fyra stycken i bäddsoffan så jag kan inte påstå att jag har sovit överdrivet mycket, men whatever. Trevlig kväll indeed!
Idag flydde vi fältet och lämnade Emma och Jonas med disk och städning (nu fick jag dåligt samvete) och jag gick ner till stan med Annika, strosade runt där ett tag och åkte hem. Ikväll ska jag laga mat åt mig och systeryster eftersom resten av familjen ska iväg över kvällen, annars vet jag inte hur kvällen ser ut, men förmodligen är jag bara hemma och tar det lugnt.
Tjaråååå
(bilderna jävlas och jag orkar inte krångla)


1 comment:

Anonymous said...

Haha jag är fucketup på bilderna:D du är awsome!