Tuesday, December 02, 2008

snö

Det är en massa snö ute! Det är fint. Nackdelen är ju att snön lägger sig ovanpå isen, så man inte ser den, och då blir det svårt att se vart man inte ska gå för att undvika att halka. Men fint ändå!
Idag var en ganska ovärd dag i skolan, jag kom dit kvart i nio trots att jag inte hade min opponering (eller opposition eller vad det nu heter) förrän kvart i elva. Så jag satt och spelade kort med Anna, Kibe, Emma och Linnéa och läste igenom uppsatsen. Runt kvart över tolv var min grupp klar och vi hade samling på samhällskunskapen tio över två, så det blev lite mer kortspel. Klockan två spelade vi upp Buffalo soldier för några nior, vilket lät ganska kasst eftersom vi körde unplugged. Var på vansinnigt dåligt humör när jag kom hem och var arg tills jag åkte till teatern, som först var rolig men sen blev det tråkigt eftersom jag råkade hamna i samma grupp som två personer som verkligen inte fattade/orkade göra nånting. Varför går man överhuvudtaget i teater om det enda man säger är "Men jag orkar inte, jag fattar inte, jag har ingen lust!" Okej att man kan ha en dålig dag, men en av dom som jag pratar om har sagt så i princip varje vecka. Suck.
Imorrn är det matte, något jag verkligen inte är pepp på. Men sen är det skoldans, blir förhoppningsvis lika kul som förra året! Tjarååå

No comments: