Wednesday, December 03, 2008

dancing in the moonlight

Dagens humör: trööött men glad
Dagens borde: matte o_O
Dagens frisyr: nytvättat, utsläppt
Dagens klädsel: klänning
Dagens planer: kolla på Grey's anatomy och typ sova
Dagens vill ha: jag blev nyss sjukt sugen på apelsiner, så det får bli det
Dagens längtan: vet inte
Dagens beroende: bra folk i min klass
Dagens tråkigaste: att det var lite för mycket foxtrot på skoldansen, haha xD
Dagens personer: bra folk i min klass
Dagens irritation: hm, vet inte, att matte b är en äcklig kurs
Dagens kommentar: det går inte att bara hitta en kommentar när man går i våran klass
Dagens låt: många

Skoldans idag! Lika kul som förra året, om inte roligare. Jag glömmer alltid hur kul det är att bugga tills jag dansar med nån som verkligen kan (vilket alla mina danskavaljerer idag kunde), och då är det så jäkla roligt! Fortfarande lite ont i fötterna, men det var det värt. Nu är det buggkväll i mitt vardagsrum som gäller, aiight? xD Haha, kanske inte. Men kul var det!
Matten på förmiddagen var inte lika kul. Jag var sjukt trött och lyssnade inte alls på genomgången, sen räknade jag ca.. tre tal innan jag började spela kort med folk i stället. Nejdu, det ska bli riktigt underbart när matte b-kursen är avklarad.
Ikväll är det Grey's anatomy som gäller, och imorrn tänker jag nog strunta i samlingen och ta en lite längre sovmorgon, åka till skolan runt kvart över elva nånting. Samlingen är ganska onödig, för man får ändå höra precis samma saker på mentorstiden efteråt. Wellwell, vi får se hur det blir med det!
Tjarååå

No comments: