Sunday, December 14, 2008

bloggaaaaa

Dags att uppdatera, såg jag. Har inte haft tid/ork att blogga sen i onsdags, eftersom jag ändå bara skriver typ vad som händer på dagarna så är det kanske inte nödvändigt att blogga heller. Men jag gör det ändå, för jag vill vara lika cool som alla andraaaaa!
Eh.

I alla fall. Nu är det mindre än en vecka kvar av jullovet. Bortsett från ett seminarium på samhällskunskapen på tisdag tror jag att det kommer bli en ganska lugn vecka, ingen som orkar anstränga sig när det är så lite kvar av terminen ändå. ^^ Den här höstterminen har gått så sjukt fort tycker jag, känns som att det var alldeles nyss vi började tvåan. Gosh. Om det ska fortsätta gå så här fort så kommer vi snart stå där med studentmössorna på. Shit sherlock!
Any way, helgen. I fredags var Annika här, vi kollade på idol och Million dollar baby, käkade godis och var onyttiga. Vi pratade också, snackade en del skit som det brukar bli och om annat också. Är det bara jag eller har det blivit mer rykten och skitsnack sen vi började tvåan?
I lördags vaknade vi typ tolv, gick upp runt halv ett, käkade frukost och släpade oss ner till stan i vinterkylan. Jag lyckades köpa tre julklappar! Nu har jag bara.. jättemånga kvar att köpa -_- Vi träffade Jonas och Emma också! Sen var vi ännu onyttigare och käkade pizza på San Remo innan vi åkte hem. På kvällen var jag, mamma, pappa och Elias på nån julmiddag, det var okej men blev långtråkigt efter ett tag.
Idag har jag städat och försökt plugga men det har inte gått nåt vidare. Söndagar blir så sjukt tråkiga när man inte har nåt att göra, och då finns det ingen energi till att göra sånt som man borde heller. Suck.
Annars är det chill, förutom att jag blir så förbannat arg på folk som jämt måste hitta nåt att klaga på. Fett dryyyyyygt!
Tjarååå

No comments: