Wednesday, December 10, 2008

feels like

Imorse försov jag mig. Ganska skumt, eftersom jag igår sa typ: Jag kanske ska "försova" mig imorrn så jag missar lite av matten, sen ställde jag ändå klockan som en duktig gymnasieeleve för att åka till skolan vanlig tid, och så försover jag mig ändå! Så jag kom till skolan ca 1 timme och 15 min försent. Men jag tror inte att jag missade så jättemycket.
Kortspel på lunchen, som vanligt. 500 var det som gällde den här gången, jag glömmer alltid bort att det är kul att spela (när man inte ligger på minus, men det gick faktiskt ganska bra för mig. Jessica däremot.. ^^ Förlåt Jessica! xD) Sen var det idrott, yoga! Min balans var inget vidare idag, men det gick bra ändå. Dock är jag sjukt spänd i axlarna och nacken nu (det är jag i och för sig jämt) men ändå, det lär ju vara bra för nånting i alla fall.
När jag hade varit hemma ett tag efter skolan fick jag världens kramp i magen, kunde knappt stå upp. Det var ganska drygt. Hett vatten i en plastpåse på magen, hjälper (nästan) alltid, haha xD Vad fint att jag kan ge lite tips i min blogg också :D
Nu börjar snart Grey's anatomy! Men ja, förutom försovning och magont har det här varit en ganska bra dag! Tjarååå

No comments: