Friday, May 30, 2008

vågorna

Freheeedag. Det är yetefint väder ute! :D Det var ganska fint igår också, jag och Annika satt och solade på naturkunskapen och jag fick litelite färg, lalala. Men idag kommer jag inte hinna med att sola nånting, Härnta kallar! Har man varit i Härnösand tillräckligt många gånger så vet man hur tragiskt det är att man vill vara i Härnösand, men när mina bajskottar bor där så måste jag åka dit ibland. Bajskottar förresten, sjukt längesen jag sa så. Mwaha.
Any way, nu har vi kör fast just nu alldeles för tillfället har vi rast. Sen har vi prov i GeMu, men eftersom nån mogen typ har tagit alla mina papper och mappar så har jag inte kunnat öva särskilt mycket, men förhoppningsvis kan jag det mesta ändå. Förhoppningsvis.
Jag har fått vanan att blogga ganska precis varannan dag. Eller, oftast gör jag det i alla fall. Funkar ju rätt bra, i och för sig.

Wläwlä, nu ska vi sjunga igen, tjaråååå

No comments: