Monday, June 02, 2008

I love you so my friend

Hemmadator ur funktion för tillfället, så det är dåligt med uppdateringar lite överallt nu. Synd för er, men ni får rulla tummarna, sjunga en sång och hoppas på bättre tider.

tell me why I don't like Mondays
Bajsa på måndagar. Fast helgen har varit bra. I fredags drog jag upp till Härnta och träffade bästa bajskottarna plus några till, dock inte Marielle och Sandra. Eller vi sprang på Marielle och pratade med henne i ca 30 sekunder innan hon ramlade vidare. Tivolit sög åsna, men runt tolv gick vi hem till Samuel och spelade Med andra ord, det var kuuul.
Jag: Eeeeh.. han trycker på en spik och säger tjillevippen!
Moa: Lilla plingplong! Lille pysseliten!
Sen sov vi.
I lördags sooolade jag och på kvällen åkte vi iväg och åt middag och jag insåg att jag inte är nåt vidare på brännboll.
Igår solade jag mer och åt glass på stan med Annikaaaa. Sen följde jag med folk ut till Stigsjö och pratade med Ida och Andreas, chill.
Idag är det måndag. Snart ska jag ut och fortsätta sola med Annika, sen är det idrott, yeyhej.
Tjarååå

No comments: