Friday, May 02, 2008

sköna maj

Det är grått och tråkigt väder ute, men det gör inte så mycket för då kan jag plugga utan att känna att jag går miste om nånting. Fast nu har jag paus. Efter för mycket matte, naturkunskap och GeMu måste man nog ta det om man vill ha några hjärnceller kvar. Så för tillfället lyssnar jag på Bo Kaspers Orkester och laddar för att fortsätta med matten. Förhoppnigsvis hör Agnes av sig snart så kan jag slå en pling till henne också, det känns som att det var ett tag sen jag snackade med henne, såatteee..
Och så har det varit valborg. Vi åkte upp till Härnösand och var hemma hos Ida och åt chokladkaka och pratade och hade mys, sen stannade jag och Andeas kvar. Ida vallade oss i skogen eftersom hennes rum var typ bastu när vi vaknade, sen åkte vi hem. Tralala. Eventuellt ses vi imorrn också, och kollar på The Shining och blir rädda (eller, jag lär smälla av i alla fall). Annars vet jag inte vad jag ska göra i helgen, förutom plugg och så hade jag tänkt hinna med att träna på söndag eftersom jag inte hann med det i onsdags. Jag skulle vilja åka upp till Härnta och träffa lite folk som jag inte har träffat på alldeles för länge, men det får nog bli nån annan gång.

Tjarååå

No comments: