Sunday, May 11, 2008

lalala

Eftersom Annika tycker att jag ska blogga mer så ska jag blogga nu! Hej hå.
Det har varit fint väder i helgen, så i fredags (som var en sjukt ovärd dag, jag var i skolan i ca två timmar och kollade på en teater) solade jag en massa när jag kom hem från skolan och lyckades få en lite tydligare bikinilinje, det tar sig. Igår var jag på en riktig picknick i parken nedanför Skvadern, sol, mat, vindruvor, en löjlig tulpan och mjukglass. Jag höll på att dö av värmeslag när jag gick hem från stan trots att klockan var typ fem, halv sex nånting. När jag kom hem såg jag att jag hade bränt axlarna och nacken, nice, not. Men det var inte så farligt.
Idag ska jag typ.. städa, om jag orkar, och träna, om jag orkar. Eller, jag måste egentligen både städa och träna, så jag får se till att orka.
Imorrn är det måndag igen. Då är det skola igen. Jag orkar inte skola, känner jag. Men det är väl bara att stå ut, fem veckor kvar!

Tjarååå

No comments: