Monday, May 26, 2008

sopsortering

Nu har jag inte bloggat på ett tag, märker jag. Fast det har inte hänt särskilt mycket heller. I helgen har jag mest bara pluggat naturkunskap och skrivit hemprov, kulkul. Idag har vi redovisat våra "projektarbeten" i naturkunskap, jag, Jonas, Wiqtor och Emma sjöng den fantastiskt bra låten om sopsortering som vi har skrivit (eller som Jonas och Wiqtor mest har skrivit ^^). Jag orkar inte skola. Men nu är det bara tre veckor kvar att stå ut, sen har jag fem härliga (ehee) jobbveckor framför mig och sen är jag lediiiiig. Chillchill. Och som jag har sagt förut så ska den här sommaren bli bra. Dock så är det synd att jag förmodligen inte kommer kunna ta mig till nån festival, som Arvika och Peace&Love under tiden jag jobbar (möjligen gatufesten om jag hittar nån att gå med). Men Urkult tänkte jag försöka ta mig till!
Sista veckorna nu har vi matteprov, ett till grupparbete i naturkunskap och prov i GeMu, sen tror jag väl att det mesta är klart. Jag har knappt hunnit fatta att det är så lite kvar, det här läsåret har gått så sjukt fort! Det känns som att det var första dagen nyss. Gosh. Men det är ändå bra, jag tror att jag behöver ett sommarlov nu.

Mhmmmm tjarååå

No comments: