Wednesday, May 21, 2008

all that jazz

Jag hatar att min blogg lever sitt eget liv ibland. Mitt senaste blogginlägg, som jag fick skriva om hundra gånger för att ingenting funkade, skrev jag i måndags. Min blogg tyckte tydligen att det var söndag. Vad är det för sätt?

Jag har tråkigt för omväxlingens skull och väntar på att Andreas ska sluta så att vi kan åka upp till Härnta och kolla på Idapida som ska sjunga/spela ikväll. Det är det tråkiga med Skvadern, att esteteterna aldrig visar upp nånting, i alla fall inte i ettan eller tvåan. Wellwell, jag tycker att han ska skynda sig lite. Men han sms:ade och skrev att jag var en ängel som ändrade mitt utvecklingssamtal, så lite till kan jag kanske vänta.
Annars är jag lite bitter över att vi måste vara i skolan imorrn och gå på mentorstiden fast vi inte har någon naturkunskap. Känns lite onödigt, om man säger så. Suck. Och så är jag lite bitter för att det är kallt ute. Och för att jag fortfarande saknar, även om det är bättre nu än förra veckan. Suck igen. Suck.

Nu ska jag spela Rebubbled tills Andreas kommer hit tror jag, tjaråå

No comments: