Sunday, May 18, 2008

words can't be that strong

Skola idag igen. Jag är så vansinnigt less nu, gosh. Men, fyra veckor kvar, hej! Sen att jag inte riktigt kan längta till sommarlovet eftersom jag ska roa mig med att jobba första fem veckorna, det försöker jag tänka bort. Det är i alla fall sommarlov då och jag kanske inte behöver tänka så mycket, bry mig så mycket, störa mig på allt och alla.

Det har varit en trevlig helg i alla fall, i fredags kom Marielle och Amanda hit. Vi vinade lite, lagade mat som blev bränd och pratade massormassor, det behövde jag. I lördags gick vi på stan en stund, jag köpte present till mamma (en fin kaffeburk och en jättesöööt sån dära som man har te i och doppar i vattnet, tesil eller nåt ^^) och kvällen lystes upp av "A love song for Bobby Long", så fin film!
Igår körde jag bil. Det gick inte bra. Jag vill aldrig köra bil igen (så har jag sagt ganska många gånger, så det känns inte som att man ska lyssna så mycket på de orden).
Eheee, och idag är det måndag. Vi spealde volleyboll på idrotten, det var faktiskt kul. Jag märkte att jag ändå är rätt hyfsad på att suuuurva, som vi sa. Jag är också rätt hyfsad på att slå på bollen och skrika, sen får nån annan ta hand om det. Det var en intressant idrottslektion.

Åååh Bo Kasper Orkestet, typ mysig musik, ja! Förresten så tycker jag att det är dags för en IdaAndreasEmma-gathering snart igen, jag ska göra allt för att avråda Andreas från att åka till landet där det är jordbävningar och folk dör. Yepyep, tjaråå

No comments: