Wednesday, May 07, 2008

colorblind

Jag är så förbannat trött! Fast jag har bara en halvtimmes pianolektion kvar, sen slutar jag, så det är rätt lugnt, tror jag. Vi hade nationella i matte imorse, det gick nog.. bra, tror jag. Hoppas jag. Sen hade vi GeMu i typ 10 minuter, jag åt lunch med Emma och Jonas på stan och nu sitter jag här med Annika, Jessica och Linn och väntar på att min lektion ska börja, om 50 minuter..
På fredag är det bara fem veckor kvar till sommarlovet (fast för mig blir det tio veckor eftersom jag jobbar första fem veckorna -_- Men pengarpengar), känns helt sjukt att vi har gått ett helt år på gymnasiet. Det känns som att det var väldigt nyss jag gick till skolan med Andreas första dagen och var skitnervös och höll på att smälla av. Om det fortsätter i den här takten kommer vi stå väldigt snart på trappan och sjunga om studentens lyckliga dagar. Lalala, framtiden, hejhopp. Men det löser sig väl, det också, antar jag.
Nu måste jag snart gå ut och öva lite, tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

EMMAA
blogga oftare ha ja sagt
WÖ, du är en masssa bra <3