Wednesday, May 28, 2008

sunrise

Idag har det varit fint väder större delen av dagen och jag har varit på bra humör. GeMu (palla att min mapp har försvunnit spårlöst men notblocket var kvar o_O), lunch med Emma och Jonas på stan, halvtimmes pianolektion, stan en stund med Annika och lite annat folk, köpa två par leggings, hem. Jag var hemma typ.. 40 minuter, sen åkte jag ner till stan igen och träffade Ida och Andreas. Jag hittade äntligen en fin vit sommarklänning! :D Som iofs var lite genomskinlig, men har man ett linne under så ska det nog funka. Vi åt på subway, sen fikade vi på Wayne's (nähäääää) och pratade och hade det trevligt, sen åkte jag hem igen. Har nyss kollat på Grey's anatomy, skurit mig (av misstag, I promise) när jag rakade benen och nu sitter jag här igen. Hähä, jag vet att alla skriker efter att läsa om mina intressanta dagar xD
Nu ska det visst bli fint väder igen! :D Jag hoppas att det stämmer, för nu vill jag kunna börja använda fina sommarkläder och sommarskor och slippa använda jacka och sånt shit. Wähäää!
Och på fredag ska jag nog åka till Härnta och träffa bästa (eller några av dem iaf ^^) :D Wähäää igen!

Wähäää tjaråååå

No comments: