Monday, September 27, 2010

umeå igen

Jag sitter i Viktors soffa i Viktor lägenhet. Är hysteriskt kissnödig men orkar inte gå dom typ fyra metrarna till toaletten just nu. Funderar på vad jag ska hitta på tills Viktor kommer hem klockan FEM (haha det rimmar). Diska känns inte superlockande även om det måste göras. Gå ut känns inte heller superlockande eftersom jag över natten har dragit på mig en förkylning inklusive ont i halsen och huvudvärk så jag och Viktor går och sjukar oss tillsammans eftersom han också är förkyld. Lite less på Tarzan tv-spel men det känns ändå mer lockande än allt annat. Tristesstristess!
Igår satt jag bredvid en man på bussen som var asförkyld (men det kan man ju inte rå för) och hade noll respekt för gränser. Han satt typ på mitt säte halva resan. Sjukt irriterande. Arg var jag. Hela resan.
Nu har kissnödigheten gått överstyr!

No comments: