Wednesday, September 22, 2010

ba ba ba

Sitter och lyssnar på min braiga Höst 2010-lista på spotify. Har haft två trevliga dagar. Igår cyklade jag ner till stan runt sju och träffade Annika och Isabelle och åt sushi (blev typ tvingad, är lite trött på sushi tyvärr..) innan vi gick upp till bion och såg I rymden finns inga känslor, den var fin och söt. Fick dock spasmer på puckona som satt några rader bakom oss som garvade hela tiden (även när det inte var ett dugg meningen att det skulle vara roligt). Upptäckte när jag skulle hem att däcket var platt, så fick gå.
Idag har jag varit med fina Isabelle, vi satt på Wayne's i typ 3,5 timme och fika och pratade om allt möjligt (vet inte hur många samtalsämnen vi hann med) innan vi strosade runt på stan en stund och jag köpte ett par riktiga joggingskor att använda till spring och gym. Trevligt var det!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Men imorrn verkar det som att jag ska upp till Härnösand och träffa folket där som jag inte har träffat på massa länge! Härliga tider!

1 comment:

Bella said...

spasmer? kan man säga så, haha? :D