Friday, September 24, 2010

pengar rullar in, det går bra nu

Först ett litet hurraaa för jag fick typ jättemycket mer lön både från Basilica och Lindgården än jag har räknat med! Kalasbra!

Igår bilade jag upp till Härnösand, väntade på Amanda på stan i tusen år, åkte hem till Amanda och väntade ett tag till medan hennes pappa gick runt och svor över att Amanda aldrig kom hem med bilen, det var kul. Sen kom Amanda hem och vi chillerillade ett tag och pratade innan vi kände att nä nu dör vi om vi inte äter nåt så då åkte vi ner till stan och åt jättestora pizzor. Alltså, jättestora. Hemma hos Amanda igen hittade vi Moa och så gjorde vi chokladpudding. Victor och Erik ramlade in en stund senare och vi kollade på idol och pratade om livet och annat och det var himla trevligt eftersom jag träffar dom så sällan nuförtiden. Victor och Erik var fjollor och gick hem halvtidigt, Moa höll ut ett tag till innan även hon vandrade hemåt och jag och Amanda gick och lade oss och konverserade ett tag.
Imorse vaknade jag av att dom ringde från jobbet och frågade om jag kom ihåg att jag skulle jobba. Fick panik i två sekunder innan jag förstod att dom menade att jag ska jobba imorrn. Sen blev jag utkörd för Amanda skulle packa. Nästan utkörd. Kanske.
Idag har jag gråtit hela dagen. Hatar p-piller som gör att man blir hormonell och gråter för alltalltallt. Hatar gråa regniga och kalla dagar (egentligen inte, bara jag slipper gå ut). Hatar att jag är så knäpp hela tiden.

No comments: