Saturday, September 18, 2010

hemma igen

Nu är jag hemma igen! Har solat och badat och ätit mat och varit i gamla stan och hamnen i Chania och bränt mig och strosat runt och blivit myggbiten och faktiskt blivit ganska brun ändå. Hoppas jag. Fast det är ju borta efter typ en vecka i Sverige. Men det är skönt att vara hemma. Hemresan gick relativt smärtfritt, flyget var en timme och tio minuter försenat så efter några trötta och ganska irriterade timmar på flygplatsen (fast jag hittade världens sötaste barn som hade bott på samma hotell som oss och som vinkade till mig varje gång han såg mig :D) fick vi kliva på flyget klockan ett grekisk tid, tolv svensk tid. Sov inte ett dugg på flyget, sov hela bilresan från Arlanda till Sundsvall.

Skönt att vara hemma som sagt, förutom att jag direkt när jag vaknade idag fick tillbaka paniken som jag lyckades undvika på Kreta. F R A M T I D E N ! Jag vill lägga mig i ett hål och leva på bär. Jag vill flytta. Jag vill inte flytta. Jag vet vad jag vill läsa. Jag vet inte vad jag vill läsa. KAN INTE ANDAS!

Näh. Nu ska jag duscha av mig Kreta och packa upp och sen ska jag nog hämta Viktor från bussen verkar det som.

No comments: